Ładowanie…

Opakowania dla sklepów E-Commerce

Opakowania e-commerce są najbliżej Twojej firmy, dając Twoim klientom osobisty charakter. Najlepsze opakowanie eCommerce dla optymalnego rozpakowywania obejmuje połączenie odpowiedniego pudełka i odpowiedniego wypełnienia. Te drobne szczegóły sprawiają, że pakowanie Twojego produktu od codziennej dostawy do naprawdę niestandardowego opakowania.

Firma Epakbox.pl zaktualizowała ten przewodnik i oferuje produkty do pakowania, aby podkreślić ciągły nacisk na ekologiczne opakowania i realizację zamówień. Niezależnie od tego, czy szukasz miejsca do reklamy w Dniu Ziemi, czy też zdecydowałeś się bardziej dbać o środowisko, opakowanie jest prostym sposobem na zademonstrowanie tych wartości.

Co to jest opakowanie eCommerce?

Opakowanie e-commerce to sposób, w jaki chronisz swój produkt, ustalasz tożsamość marki i kontrolujesz koszty wysyłki. Może zarówno poprawić wrażenia klientów, jak i zwiększyć rentowność. Opakowanie zawiera pudełko, a także wszelkie używane wypełnienie, a także taśmę i wkładki, takie jak kupony. Jeśli Twój produkt jest dostarczany w standardowym opakowaniu detalicznym — co jest typowe dla produktów takich jak meble — powinieneś pomyśleć o nim również jako o opakowaniu eCommerce. Pudełka i kartony to nie jedyny produkt, którym można pakować.

Jak zapakować moje produkty?

Twoje wybory dotyczące opakowań eCommerce będą miały wpływ na koszty produkcji i wysyłki. Waga i koszty są ważnymi czynnikami, ponieważ mogą zwiększyć koszty wysyłki produktu w miarę powiększania się pudełek lub cięższego wypełnienia.

Opakowanie i wypełnienie może w inny sposób wpłynąć na wynik finansowy: zwroty. Dobrze zapakowane zamówienie dotrze w idealnym stanie. Opakowania e-commerce, które nie przetrwają procesu dostawy, doprowadzą do uszkodzenia towarów i rozczarowania klientów.

Projekt opakowania może poprawić wrażenia klientów i zwiększyć rentowność. Aby dokonać najlepszego wyboru dla swojej firmy, konieczne jest zrozumienie dostępnych opcji. Oto Twój ostateczny przewodnik po pakowaniu i wypełnianiu w handlu elektronicznym (i nie zapomnij o taśmie). Etykiety samoprzylepne służą temu, aby opakowanie było oryginalne.

Boksować czy nie boksować?

Pierwsze na liście to pudełko lub torba, do której zostaną zapakowane wszystkie Twoje produkty. To właśnie to, co Twój klient zobaczy jako pierwszy, gdy zajrzy do swojej skrzynki pocztowej. Markowe opakowanie to opcja, która może być warta swojej ceny, jeśli tworzy niezapomniane wrażenia (zwłaszcza, że ​​niektórzy ludzie ponownie używają swoich pudełek). Wraz ze wzrostem liczby i rodzajów produktów wysyłanych za pośrednictwem handlu elektronicznego, rosną również możliwości wyboru opakowań.

Rodzaj opakowania eCommerce, które najlepiej pasuje do Twoich produktów, zależy od kilku czynników. Pierwsza to waga. W przypadku cięższych przedmiotów potrzebne jest solidne pudełko, aby zapewnić bezpieczną dostawę. Drugi to łamliwość. Delikatny produkt, nawet jeśli jest lekki, wymaga ochrony podczas transportu. Ostatnim czynnikiem jest wartość produktu. Gdy wysyłasz przedmioty o wysokiej wartości, dodatkowe wydatki na opakowanie ochronne mogą być dobrą inwestycją.

Koszt materiałów opakowaniowych może się znacznie różnić w zależności od rodzaju i ilości. Jeśli zlecisz wysyłkę na zewnątrz, zapłacisz za opakowanie eCommerce za pośrednictwem swojego  dostawcy usług . Twój  magazyn realizujący zamówienia  to hurtowy nabywca pudeł kartonowych. Nawet z narzutem prawdopodobnie zapłacisz mniej za pakowanie materiałów eksploatacyjnych za pośrednictwem centrum realizacji.

Dodaj komentarz