Ładowanie…
sklepy internetowe budowanie

Sposoby na handel online?

Możesz szukać tego rodzaju rynków niszowych, na przykład za pomocą Planera słów kluczowych Google, KWFinder , Google Trends lub, co najważniejsze, Ahrefs. W ten sposób możesz dowiedzieć się, ile razy w miesiącu ludzie wyszukują w Google określone słowo kluczowe i/lub produkt. Tworzenie sklepów internetowych nie jest łatwe, wymaga pracy wielu narzędzi analitycznych. Nie wspominając o tym, że wszystkie wyżej wymienione narzędzia słów kluczowych generują powiązane słowa kluczowe, o których być może nie pomyślałeś inaczej.

Zrzut ekranu pokazuje przykład analizy Ahrefs słowa kluczowego „przenośny ekspres do kawy”. Widać, że w USA każdego miesiąca jest około 2700 wyszukiwań w Google. Ahrefs jest praktycznym narzędziem, ponieważ sprawdza również, jak trudno byłoby znaleźć się w pierwszej dziesiątce w Google dla danego słowa kluczowego (w skali od 0 do 100). Jak widać, najwyraźniej nie byłoby to zbyt trudne w tym przykładzie.

I oczywiście masz również możliwość samodzielnego zwiększania popytu. Jeśli więc chcesz sprzedawać produkt, który tak naprawdę nie jest zbyt często odwiedzany w Google, możesz również reklamować się na innych platformach, takich jak Facebook i Instagram. Jeśli jednak chcesz iść tą drogą, musisz upewnić się, że produkt dobrze nadaje się do mediów społecznościowych i można na nim polegać, jeśli chodzi o zachęcanie do zakupów impulsowych.

Możesz również rozważyć sprzedaż cyfrowych materiałów do pobrania , takich jak pliki projektów graficznych, szablony witryn internetowych lub e-booki.

Dropshipping

Idea dropshippingu jest prosta: sprzedajesz produkt za pośrednictwem swojego sklepu internetowego, a obsługą zamówienia, wysyłką i zwrotami zajmie się zewnętrzny dostawca (np. AliExpress i FBA – Fulfillment by Amazon ). Shopify to świetna platforma, jeśli planujesz dropshipping, ich aplikacja Oberlo ( przeczytaj recenzję ) zawiera tysiące produktów i integruje się z AliExpress. Kolejnym dobrym rozwiązaniem dla dropshippingu jest WooCommerce i wtyczka AliDropship ( przeczytaj recenzję ). Projektowanie sklepów internetowych zajmujących się dropshipingiem niczym nie różni się od zwykłego sklepu.

Jakie jest twoje USP?

Kiedy już wpadniesz na pomysł na potencjalny produkt, absolutnie konieczne jest, abyś zastanowił się nad USP (unikalna propozycja sprzedaży). Innymi słowy, dlaczego klienci powinni kupować od Ciebie? Oto kilka przykładów:

  • Jesteś jedynym dostawcą konkretnego produktu (np. koszulki o całkowicie unikalnym designie).
  • Zawsze jesteś na szczycie rankingów wyszukiwania Google i dlatego przyciągasz bardzo dużą liczbę odwiedzających.
  • Jesteś zawodowcem, jeśli chodzi o płatną reklamę (np. Google Ads i reklamę na Facebooku), co pozwala skutecznie dotrzeć do określonej grupy docelowej.
  • Kanał sprzedaży: Jesteś jedynym dostawcą produktu w USA.
  • Masz przewagę, jeśli chodzi o pozycjonowanie: lepiej rozumiesz problem swoich klientów, co oznacza, że ​​możesz opisać swój produkt w taki sposób, aby klienci czuli się bardziej skłonni do kupowania od Ciebie.

Następnie przyjrzymy się wielu platformom e-commerce, których możesz użyć do stworzenia własnego sklepu internetowego.

Istnieją pewne różnice: prosty sklep, taki jak ten oferowany przez Wix, jest łatwy do skonfigurowania w mgnieniu oka. Każdy, kto zna się na Internecie, powinien być w stanie dowiedzieć się, jak działa interfejs w ciągu zaledwie kilku godzin. Często weekend wystarczy, aby sklep internetowy mógł zacząć działać. W przypadku małego sklepu z kilkoma produktami nie potrzebujesz więcej niż plan Wix Business Basic za 23 złote miesięcznie.

Systemy sklepowe o średniej złożoności oferują znacznie szerszy wachlarz funkcji. Metody integracji i płatności, jakkolwiek przydatne, wymagają jednak bardziej stromej krzywej uczenia się i wyższego budżetu. W przeciwieństwie do prostszych systemów, te pozwolą Ci zarządzać znacznie większymi sklepami, a także masz lepsze opcje marketingowe (takie jak cross-selling, wyszukiwarki cen itp.). Dwa dobre przykłady to Shopify i BigCommerce .

Skomplikowane sklepy internetowe, takie jak w szczególności Prestashop czy Magento, to projekt o zupełnie innej skali. Początkujący bez umiejętności technicznych najprawdopodobniej nie będą w stanie skonfigurować czegoś takiego, ponieważ te systemy open source muszą być instalowane i konfigurowane ręcznie. Potrzebujesz również własnego magazynu internetowego. Mniej złożone systemy sklepowe nie mają takich wymagań – dostawcy hostują sklepy we własnych infrastrukturach chmurowych. Czas trwania tej procedury konfiguracji może się znacznie różnić i zależy głównie od wybranych wykonawców oraz od tego, jak bardzo chcesz dostosować projekt i kod.

Dodaj komentarz