Ładowanie…

NAJBARDZIEJ PRZYDATNE KIOSKI MULTIMEDIALNE DLA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

Istnieje wiele obszarów społeczeństwa, w których obecne jest państwo. Te instytucje publiczne przez większość czasu informują, uczestniczą, kierują i pomagają obywatelom. A kioski multimedialne to potężne narzędzie wsparcia. W rzeczywistości są coraz ważniejszym elementem administracji publicznej.

Wiele departamentów rządowych może zmierzyć się z żmudnym zadaniem służenia wielu ludziom przy niewielkich dostępnych zasobach. Powoduje to długi czas oczekiwania, nieefektywne procesy i niezadowalające doświadczenia obywateli. Dlatego wymagane są inwestycje technologiczne, które są zawsze obecne w Infokioski.

Kioski multimedialne, które mogą być wykorzystywane do przekazywania obywatelom istotnych informacji, są synonimem innowacji i posiadają szereg funkcji, które mogą być wykorzystywane w najróżniejszych obszarach i do najróżniejszych celów. Tak jest na przykład w przypadku zarządzania kolejkami i frekwencją w tych samych instytucjach.

W administracji publicznej istnieje również potrzeba powiązania kiosków multimedialnych z systemami Digital Signage czy Corporate TV, czyli wyświetlania informacji i reklam na wyświetlaczu LCD umieszczonym w recepcji instytucji.

Poza tym kioski te mają fundamentalne znaczenie dla szeregu celów w naszym codziennym życiu: zmiany prawa jazdy; zmiana Karty Obywatela; żądanie dokumentacji; żądanie od Administracji Publicznej; możliwość prowadzenia wideorozmów w celu wyjaśnienia wątpliwości lub realizacji tych celów w łatwiejszy, szybszy i skuteczniejszy sposób .

Zalety kiosków multimedialnych

Dzięki skutecznym, inteligentnym i intuicyjnym opcjom samoobsługi kioski multimedialne od mają szereg zalet dla administracji publicznej:

1 – Organizacja

Kioski multimedialne pomagają urzędom państwowym w ich organizacji, czyli w administrowaniu zadaniami z większą dokładnością i efektywnością. To urządzenie optymalizuje procesy i zwiększa wydajność .

2 – Dostępność

Infokioski zawsze postępował zgodnie z najlepszymi praktykami i wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa i dostępności swojego sprzętu, takimi jak Wytyczne dotyczące dostępności Ustawy o osobach niepełnosprawnych.

3 – Bezpieczeństwo

Kioski multimedialne są niezwykle bezpieczne i mają szeroki zakres obsługi komponentów w celu ochrony informacji użytkownika. Funkcje bezpieczeństwa kontrolują sposób, w jaki kiosk autoryzuje, zbiera i przechowuje dane osobowe .

4 – Towar

Obsługa wielu języków pomaga departamentom rządowym w dokładnych kontaktach z osobami z różnych regionów świata, na przykład. Ponadto umożliwia szybki, łatwy i wygodny dostęp do użytkownika .

5 – Łatwość płatności

Ponieważ kioski multimedialne umożliwiają dokładne i bez komplikacji dokonywanie płatności i transakcji, pracownicy mogą skoncentrować się na ważniejszych zadaniach .

Poznaj nasze kioski multimedialne!

Infokioski dla administracji publicznej

Biorąc pod uwagę ewolucję technologiczną, kioski multimedialne pełnią innowacyjną rolę w docieraniu do publiczności, a mianowicie w optymalizacji przestrzeni i zarządzaniu ludźmi. Infokioski są najbardziej unowocześnione.

Kiosk samoobsługowy

Kioski samoobsługowe stosowane w każdej branży lub sektorze mają na celu poprawę komfortu użytkowania. W ten sposób zwiększa się również poziom komfortu klientów.

Kioski samoobsługowe są interaktywne i wyświetlają informacje lub usprawniają procesy, zapewniając klientom kontrolę w wykonywaniu zadań, co jest niezwykle przydatne w administracji publicznej.

Kiosk z biletami

Kioski biletowe są atutem, ponieważ mogą promować różne lokalne wydarzenia (koncerty, imprezy kulturalne, festiwale itp.) dzięki automatycznej sprzedaży biletów.

Zapewniając użytkownikom autonomię i satysfakcję, kioski biletowe mogą być następnie wykorzystywane jako automaty biletowe lub wielofunkcyjne terminale, umożliwiające wystawianie i doładowywanie biletów oraz zapewnianie komunikacji lub dostępu do innych usług online.

Kiosk do zarządzania kolejką

Pozwalając w praktyczny i efektywny sposób zarządzać przepływem użytkowników, kioski do zarządzania kolejkami poprawiają jakość obsługi, efektywność obsługi oraz wizerunek dowolnej przestrzeni.

Kioski z automatami biletowymi i oprogramowanie, odpowiadają na wszystkie konfiguracje obecności, od podstawowego systemu po bardziej wyrafinowane rozwiązania, które mogą obejmować różnych graczy. Dlatego Infokioski świadczy usługę nie tylko poprzez kioski multimedialne, ale również poprzez aplikację mobilną, która w szybki i intuicyjny sposób ułatwi i zoptymalizuje zarządzanie frekwencją/linią oczekującą.

Kiosk transakcyjny i płatniczy

Kioski transakcyjne i płatnicze umożliwiają obywatelom dokonywanie większości płatności bez konieczności jakiejkolwiek interwencji ze strony pracowników gminy (a mianowicie za wodę, podatki itp.).

Wraz z szybkim rozwojem technologii rozwiązania płatnicze są opracowywane za pośrednictwem interaktywnych kiosków, które umożliwiają każdemu samodzielne dokonywanie płatności. Kioski te pomogą znacznie skrócić długie kolejki w zatłoczonych miejscach, takich jak miejsca służące obywatelom. Zobacz nasze zalecane infokioski wewnętrzne.

Kiosk na świeżym powietrzu

Kioski zewnętrzne są często wykorzystywane do informowania mieszkańców i odwiedzających o mieście i istotnych informacji, takich jak ulice, które zostaną zamknięte, transport, który zostanie zmodyfikowany, prace budowlane, które będą miały miejsce itp.

Stanowią też ważne wsparcie dla Gminy, która może komunikować powstające w mieście projekty całej ludności w sposób dynamiczny, interaktywny i atrakcyjny.

Dodaj komentarz